Alla inlägg under oktober 2012

Av Mikaela Hellström - 11 oktober 2012 12:36

Jag är så glad nu för tiden, även fast livet har blivit förändrat så kan jag se så ljust på framtiden. Jag kanske inte alltid är gladast i världen, men det kan ingen människa vara :) alla har dåliga dagar. Man får inte ta det för personligt. Det ligger i sig själv. Hur man själv mår.

Jag har haft en så rolig helg! Många nya bekantskaper, å vad jag har skrattat. Det är jag så lättad över, att jag kunnat skratta när jag mått dåligt. Mina fina vänner har hjälpt mig så mycket. Vad vore man utan vänskap. Ingenting.

På tala om det så är min lilla favorit hemma igen :)

Gårdagen var grym, hade så jävla roligt! Började med en tråkig stanna-hemma-dag, slutade med lill-lördag med roligt sällskap ^^ var skapligt mör i morse när jag skulle skjutsa gofisen till forsa.
Hel nöjd tjej kan jag tala om ^^
Håret har det blivit lite förändring på, Hanne och jag färgade det för någon dag sen, riktigt nöjd :))

Boken är pausad tillsvidare. Ska avsluta den om några dagar tänkte jag. Men man vet liksom inte hur mycket man ska berätta heller. Det kommer nog bli många frågor. Kanske nån ändrar uppfattningen om mig. Det vill jag inte göra. Inte så det blir till det negativa :) nu har jag en katt som kräver uppmärksamhet. Senare idag blir det en låångpromenad med M :) mys!

Hejsvejs!

Av Mikaela Hellström - 1 oktober 2012 10:09

Jag vill inte acceptera det som hänt. Jag känner mig helt tom.
Livet är så orättvist.

En så fin vän.
Varför just du?

Jag är så glad att jag fick så roliga minnen med dig. Hela sommaren hade vi så jäkla roligt.
Midsommarafton, då du och Oscar kastade i mig med kläderna på. Mitt första dopp.
Hur vi åkte runt i min bananbil, som du kallade den.
Och när vi kastade oss in i bilen från rutan, du, jag och Risberg.
Bara fina minnen.


Du spred så mycket glädje omkring dig. Humorn framförallt.
Det är många som kommer sakna dig.

Vila i frid Daniel<3

Ovido - Quiz & Flashcards