Alla inlägg under december 2012

Av Mikaela Hellström - 27 december 2012 01:24

Julen har kommit och gått i år igen, ett ord för julafton; AWESOME! Jag tror alla gick lös, som vanligt ;)
Festade enda in på småtimmarna.

Hänger mest med mina bästa homies, degar, skrattar och mår bra! :)

Lite ingående skit.
Shit vad man kan ställa till det för sig själv ibland, alla val man gör kan man antingen tacka sig själv för eller hata sig själv för. Jag vill inte såra någon, inte vara dum och verkligen inte göra någon besviken. Men för att det någonsin ska ta sig framåt måste man chansa, det kan bara bli bra eller dåligt. Jag är så trött på att tänka efter hela tiden, gör bara!
Inga dumma saker, men för att vinna måste man våga satsa.
Satsa hjärtat för hundrade gången, får man tillbaka det helt så har det inte varit någon match, allting i livet är en prövning.
Livet är en lära, ingen föds utan att göra misstag, det tillhör livet, har du gjort fel en gång, gör för fan kvar om det, igen, å igen, å IGEN!
Jag peppar mig själv, får se hur det går.

Jag letar inte längre efter lyckan, lyckan i livet är själva livet, det finns framför mig, och jag ska göra det bästa utav det! Oavsett om det går upp eller ner i livet så vet jag att allting händer av en anledning, och jag kan inte göra ett skvatt för att förhindra det. Acceptera livet som det är och gå lös!

Herregud, jag är levande och det kommer jag vara ett bra tag till.

Hoppas ni som läser detta får en fortsatt trevlig natt. Jag ligger nog sömnlös tills i morgon. Får ha ett maraton med himym, i just love it!

Borgore - decisions,
best song e v e r!

I want it all, so I get I all.
I wanna eat the whole cake, I'm not sharing.

Av Mikaela Hellström - 9 december 2012 18:20

För 10 år sedan
1.) Hur gammal var du? 11
2.) Var gick du i skola? Eriksskolan
3 ) Var jobbade du? Ingenstans
4 ) Var levde/bodde du? Hos mina foster föräldrar 5.) Var brukade du hålla hus? Hos alexandra eller hemma :P
6.) Bar du glasögon? Ja
7.) Vem var din bästa vän? Alexandra Eriksson
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga 
9.) Hur många piercingar hade du? Inga
10) Vilken bil körde du? ingen :P
11.) Hade du varit på ett riktigt party? neej :P
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? vet inte tror inte de :)

För 4 år sedan
1.) Hur gammal var du? 17
2.) Var gick du i skola? Ekebygymnasiet
3.) Var arbetade du? ingenstans :)
4.) Vart bodde du? Hos karin å ralph
5.) Var brukade du hänga? jadu, överallt :P
6.) Använde du glasögon? aah
7.) Vem var din bästa vän? Annie :)
9.) Hur många tatueringar hade du? Inga
10.) Hur många piercingar hade du? Öronen
11.) Vad för bil körde du? ingen
12.) Blev du kär i någon? gud ja!
13.) Förhållande med någon? jaa :P

För 2 år sedan
1.) Hur gammal var du? 19
2.) Var gick du i skola? Ekeby
3.) Var jobbade du? ingenstans :P
4.) Var bodde du? Hudiksvall med Kim
5.) Var brukade du hänga? Hemma
6.) Använde du glasögon? ja
7.) Vem var din bästa vän? annie :)  
8.) Hur många tatueringar? 2
9.) Hur många piercings hade du? 4 Öronen å 1 läppen
10.) Vilken bil körde du? ingen
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? aaaaaah!
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? ''upptagen".

För 1 år sedan
1.) Hur gammal var du? 20
2.) Var gick du i skola? ingen :)
3.) Var brukade du hänga? Hos David eller Simone å Putte
4.) Vem var din bästa vän? Simone
5.) Hur många tatueringar? 4?
6.) Hur många piercings hade du? Tungan, läppen öronen
7.) Hade du fått ditt hjärta krossat? mm
8.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen
9.) Var du fortfarnde kär i någon? jaa :P
10.) Hände något som påverkar dig/familjen? tror inte de. eller jo
11.) Höjde du betygen från åren? haha va ?


Idag
1.) Hur gammal är du? 21
2.) Var går du i skola? No where
3.) Var arbetar du? -
4.) Använder du glasögon? Nee
5.) Var brukar du hänga? Fia, hemma eller hos någon annan i Iggesund haha 
6.) Har du många bra vänner? Jaa :)
7.) Talar du med dina gamla vänner? Nej inte så många iaf
9.) Hur många piercings har du? 5 i öronen, läppen tungan :)
10.) Hur många tatueringar? 7
11.) Vad har du för bil? Hyundai
12.) Har ditt hjärta krossats? Ja!
13.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Singel, tack å lov!

Av Mikaela Hellström - 3 december 2012 13:00

Så har ännu en helg gått, tycker dagarna bara springer iväg.
Helgen var kanon! Var ut i lördags, väldigt länge sen jag var det, skit kul att träffa vänner som man inte sett på länge :)

Cut the bullshit!
Jag orkar inte med människor som ska jävlas med en, jag har inte tid för amatörer, det här är mitt liv, jag kapar såna som inte vill mig väl, jag behåller dom som jag älskar. vännerna och familjen är det viktigaste! Sen dom som suger energi kan bara ge upp. Tänker inte ägna en sekund till på er.

Jag är en yrpanna, kan inte bestämma mig för vad jag vill. Hur ska man kunna veta vad som är bäst? Vilket av alla sätt fungerar att tänka på? Ska jag satsa på det som känns rätt eller det som är rätt? Det finns många rätt och fel i livet, men jag orkar snart inte bry mig.
Sen att man erkänner sina fel och brister gör en bara starkare, jag snackar inte skit när jag väl erkänner saker och ting.
Alla förändras, vilket jag har gjort. Men allting kan inte bara bli som jag vill, märker jag..

Idag ska jag åka pulka med mina fina vänner, vänner som betyder allt för mig, utan er hade jag aldrig överlevt den här hösten. <3!


I still wish you where here.

Ovido - Quiz & Flashcards