Direktlänk till inlägg 5 juli 2014

Måndag, fredag eller va fan äre för jävla dag?

Av Mikaela Hellström - 5 juli 2014 20:47

Eftersom jag har "helg onsdagar och torsdagar" så blir fredag som en måndag. Fett förvirrande, men iaf, idag har jag jobbat, så jävla varmt bara, så drygt att jobba dom tider jag gör, inga affärer är öppna.. Försöker hitta någorlunda billigt vax till bilen, men efter kl 6 finns det inga ställen..
Pöh.

Alla är väl ute å super idag Men lilla jag sitter hemma å äter godis. Har precis varit ute på lång prommis med shivalurt.. Sånna här dagar är jag glad över att hjärtat köpte ACn! Dock så flyger det katthår överallt ;P
Upp å jobba imorgon då..
Läääängtar tills tisdag, förhoppningsvis kommer min älskling hem då :*

Tänk, jag å hjärtat har snart varit ihop i 15 månader.. Ett av mina längsta förhållanden. Visserligen har det inte varit en dans på rosor, men tacka fan för att vi hållit ihop trots allt. Förra sommarn var det kaos.
Alla i min familj vände sig emot mig och hjärtat pga av vissa personer som snackar skit och om sånt dom inte vet ett skit om, efter mycket om och men började dom acceptera mitt val och mitt liv.
Och då menar jag mycket om och men.
Hatar när människor tror dom vet en massa saker och sen själva är så jävla lodiga och så sitter dom och är exakt likadana själva, snacka om dubbelmoral.
Meeeen men, jag klarar mig ändå. Som alltid.

I onsdags hade vi bott i lägenheten ett år, fattar inte hur det har gått så fort!? Å för snart ett år sen kom MaryJane in i våra liv.
Jag är rätt nöjd med livet just nu, man kan ju inte leva i sin egna bubbla hela livet, måla inte upp livet större än vad det är lilla vän.
Sen hur man tolkar det är upp till var och en.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Hellström - 4 november 2015 08:56


Shit, det var ett tag sen jag skrev. Mycket saker har hänt. Jag och Robin har varit tillsammans över ett år, min lilla tjej har fått kattungar som är 7 månader nu. Allting springer iväg. Jag har börjat jobba på hasselakollektivet, mitt drömjobb att...

Av Mikaela Hellström - 17 oktober 2014 19:29

Gud vad underbart livet kan bli ibland, jah är så lycklig man kan bli. Kan inte förklara. Jag har fått praktik på tunbackasstorkök, och efter 2 veckors praktik så har jag fast anställning i 6 månader, hur underbart är inte det då!? Dessutom har jag...

Av Mikaela Hellström - 30 september 2014 10:24

Joru jävel, det som jah inte trodde skulle hända har hänt. Skilda vägar for real. Jag mår bra, bättre än på länge faktiskt. Tragiskt att säga så. Men jag är lättad. Så in i helvete. Å stödet jag fått av mina vänner, det är helt otroligt! Jag fi...

Av Mikaela Hellström - 26 september 2014 20:30

Sitta hemma på en fredag å kolla på idol? Börjar bli vuxen ;) jobba i morgon. Middag för 400pers!! Asså så många gäster har jag aldrig jobbat med, på samma gång, men är så galet taggad! Johanna från museet ska jobba också! Wäääh! Fett kul! Idag...

Av Mikaela Hellström - 25 september 2014 18:39

Rise and shine Imorse klev jag upp 05.20, jobbade 5 timmar på Kulturhuset:) länge sen jag klev upp så tidigt, fick sova i fred iaf, min älskling bäst! Gjorde fika och smörgåsar för 215personer, galet mycket folk!! Haha jag å Amanda avled nästan ...

Ovido - Quiz & Flashcards