Alla inlägg under juli 2014

Av Mikaela Hellström - 14 juli 2014 11:23

Så var det måndag igen, egentligen är det torsdag för mig, för på onsdagar har jag lördag, alla dagar snurrar in i varandra.
Det går hur bra som helst på jobbet, fucking love it, kunde inte hittat ett bättre jobb! Kommer bra överens med med alla här på gården, så himla kul!

Är så glad för alla i min närhet som har fått jobb och äntligen börjar få tillbaka tron på sig själva! Och även jag. Jag kan!
Och hjärtat, han är så jävla duktig! Jobbar arslet av sig, men det lönar sig i slutet av månaden! ;)
Snart är också bilen klar, lovely!

Drömde att vi hittade en fett snygg lägenhet i Söderhamn(!?) av alla ställen, jag va helt såld!! Sjukt fin!
Kanske ett tecken på att jag vill härifrån.. men vill inte lämna mina vänner.
Skulle va skönt att få börja om liksom, det är för mycket smuts från allt gammalt som ligger kvar å stör..

Är så glad att jag och hjärtat spenderat så många dagar helt ensamma, han är mitt allt!
Kan inte tänka mig att leva med någon annan!

Vill inte leva med någon annan!

Snart är jag ledig igen, bara en musikkväll kvar! Sen så!
Väntar på att dom andra ska komma tillbaka från stan, fixade allt nu på morgonen, så nu väntar jag bara på att få dra igång denna dag, roligt att det kommer så pass mycket gäster som det gör :)

Nu kom det folk såg jag! Hörs hej

Av Mikaela Hellström - 5 juli 2014 20:47

Eftersom jag har "helg onsdagar och torsdagar" så blir fredag som en måndag. Fett förvirrande, men iaf, idag har jag jobbat, så jävla varmt bara, så drygt att jobba dom tider jag gör, inga affärer är öppna.. Försöker hitta någorlunda billigt vax till bilen, men efter kl 6 finns det inga ställen..
Pöh.

Alla är väl ute å super idag Men lilla jag sitter hemma å äter godis. Har precis varit ute på lång prommis med shivalurt.. Sånna här dagar är jag glad över att hjärtat köpte ACn! Dock så flyger det katthår överallt ;P
Upp å jobba imorgon då..
Läääängtar tills tisdag, förhoppningsvis kommer min älskling hem då :*

Tänk, jag å hjärtat har snart varit ihop i 15 månader.. Ett av mina längsta förhållanden. Visserligen har det inte varit en dans på rosor, men tacka fan för att vi hållit ihop trots allt. Förra sommarn var det kaos.
Alla i min familj vände sig emot mig och hjärtat pga av vissa personer som snackar skit och om sånt dom inte vet ett skit om, efter mycket om och men började dom acceptera mitt val och mitt liv.
Och då menar jag mycket om och men.
Hatar när människor tror dom vet en massa saker och sen själva är så jävla lodiga och så sitter dom och är exakt likadana själva, snacka om dubbelmoral.
Meeeen men, jag klarar mig ändå. Som alltid.

I onsdags hade vi bott i lägenheten ett år, fattar inte hur det har gått så fort!? Å för snart ett år sen kom MaryJane in i våra liv.
Jag är rätt nöjd med livet just nu, man kan ju inte leva i sin egna bubbla hela livet, måla inte upp livet större än vad det är lilla vän.
Sen hur man tolkar det är upp till var och en.

Av Mikaela Hellström - 3 juli 2014 20:22

Sådärja! Nu var man hemma igen efter dagens äventyr.
Igår brakade bromsbelägget på högersida, så ringde Hejmer så han fick komma och hjälpa mig, efter mycket om och men så fick vi dit ena belägget. Endast för att ta oss till forsa..
På dan igår, åkte jag och Ida till Häggs och hämtade ut skivorna och beläggen till bilen, gick å kika på skroten, jag var helt lyrisk!
Efter det gled vi till igge, plockade upp Anki och Fia, för att sen åka till tools för att fika, men i backen så släpper belägget. Jävla tur man inte låg på e4an! Jag å min tur i oturen..
Men idag Pep jag och Hejmer och fixade det, fixade även grillen, så nu är den fin igen ^^
Nu är det bara 3-4 saker till som ska fixas inför besiktningen :D

Vad har jag gjort senaste tiden då? Var hos Theresa förra veckan, riktigt kul, träffa även evalena :)
Å mina små bebisar Laban, toddy och milo! Och så klart lilla Louie :D
I fredags hände det inte mycket, inte under hela helgen heller för den delen :P jobbade hela tiden..
I måndags jobbade jag träffade Elina och kicka en sväng, prövade elinas nya bil! :D å i tisdags var det musikkväll, full rulle hela dan och kvällen, träffa en fett rolig tjej som jobbar extra på tisdagar, övertrött och jävlig, skrattade mest hela tiden!

Åkte till stan och hämtade FM-sändaren som Elina handlat åt mig :)
Sen for ja hem å mötte upp Anki som följde med ut med shiva, orkade knappt hålla upp ögonen när jag kom hem!
Ja.. Det var mina senaste dagar.
Fick reda på att hjärtat kommer hem NÄÄÄSTA vecka!? Han skulle kommit hem i helgen egentligen..
Men men, vad ska man göra..

Nu ska jag dö i soffan, och snart sover jag väl..

Före

Efter! Fokusera på grillen å inte buklan i huven ?

Ovido - Quiz & Flashcards