Alla inlägg under februari 2013

Av Mikaela Hellström - 25 februari 2013 09:29

Skolan går bra, är dock sjuk nu, har haft den bästa helgen i mitt liv, har kommit mina vänner närmare, för att inte glömma min lilla prins, det blir inte bättre än så här <3 min fina pojke ligger och sover bredvid mig, han ska ta hand om sin lilla sjukling idag, och jag ska bjuda på hot chili, det är han värd <3
jag kan inte vara lyckligare än såhär, jag har äntligen hittat min pojke, han har mitt hjärta i sin hand.

Jag lever mitt liv och det ska jag fortsätta med, förstår inte människor som ska lägga sig i andras liv, vad får man ut av det? Blä

Jag vill kunna leva fullt ut utan att folk sprider rykten,
vad beror det på? Avundsjuka? Bryr mig inte, bara jag och mina vänner får vara ifred så är jag nöjd :) nu ska jag pussa på min babe

Jag har världens underbaraste vänner, jag har aldrig varit så tacksam för att vara jag. Livet är mitt, och jag ska leva det för fulla muggar!
Ingenting står över mig :)

Av Mikaela Hellström - 5 februari 2013 16:12

Nu är det slut på det roliga för ett tag framöver, börjar skolan 18 februari, matte b, svenska 2(b) och kommunikation, det ska bli så roligt med kommunikation! :)

Har det gott med dom bästa vännerna tills dess :)
Hur skulle man klarat sig utan vänner?
Jag som hittade min lilla kärlek på köpet, ibland ska man ha den turen också :)

Jag är så tacksam för dom som jag har, ett liv utan dom hade aldrig varit ett liv, inte lika kul iaf ^^

Kul att träffa saknade vänner, då förstår man varför man umgåtts förut ;)

Jag har insett vissa saker som gjort att jag kunnat gå vidare i livet, känns så skönt :) fler borde göra det.

Nu är det dags för mellis med Ida, hejssvejs!

Av Mikaela Hellström - 4 februari 2013 18:16

I belong with you, you belong with me
You?re my sweetheart <3

Ovido - Quiz & Flashcards