Alla inlägg under februari 2014

Av Mikaela Hellström - 28 februari 2014 10:40

Har sovit så jävla dåligt inatt, upp å druckit vatten säkert 4-5ggr, sen upp på toa då såklart.
Var varit vaken sen 8.12 Har legat i sängen å klickat runt på telefonen.
Alla sover, aah inte katten då, hon jävlas med mig ist.. Hon är på mina torkade blommor hela tiden, hör hur det rasslar till sen hur det smulas å frasas, hon käkar skiten. Fattar inte varför :P

Ja då var det fredag igen, va hittar man på idag då? Måntro..

Hanna kommer hit en sväng, jag ska väl städa som vanligt haha.
J åker nog hem idag, då får jag min älskling för mig själv igen! 2 veckor sen vi var helt själva, då jävlar blire mysa av!!
Fredagsmyyyys, som vi har varje dag.

Nu börjar jag bli hungrig, ligger å tänker på rågrut med leverpastej på, fyfan vad gott det är!
Å oboy!
Skulle nån se våra matvanor skulle dom skrika diabetes efter oss! Helt sjukt! Vi kommer väl vara med på nåt program snart, -" du är vad du äter"
Men då skulle jag vara bra söt duuh!
Fast det är jag redan ;)

Stress å stress, hatar att känna oro, sova dåligt och dubbelslag, men god aptit, det har jag ;)

Nu ska jag pussa lite på hjärtat så han vaknar sen blire fetfrukost ^^

Av Mikaela Hellström - 27 februari 2014 18:30

Hej å hå!
Nu har vi levt kollektiv liv på hög nivå, men fyfan så kul jag haft!
Lite jobbigt att inte få vara själv, men vad vore livet utan vänner!
Alla hjärtansdag var fan den bästa kvällen på länge, hur mycket folk här som helst å alla var så mysiga å glada! Under veckan bodde j här med oss, fett kul! På torsdagen fladdra vi iväg på äventyr i Rogsta! Vilken kväll! Haha!
I lördags firade vi kicka som fyllde gubbe! Också sjukt kul! Ingen källarteater den här gången!
I veckan har vi bara vilat upp oss, j har varit här, han åker väl imorgon.

Haha en "film" som jag måste tipsa om är "Johan glans tour" fyfan vad rolig den var! Låg å garva hela tiden!

Har flötat sönder oss, hjärtat ligger å sover nu, sova på maten som han alltid gör, j och jag ska på affären nu å handla mer flöt, fick ju pengar idag!! Hallelulja!
Näe, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, det var vad jag hade på hjärtat!

Diggar att vi hade badkarsfest på alla hjärtansdag, äre fullt i köket å vardagsrummet så blir det så :D


Av Mikaela Hellström - 10 februari 2014 19:30

hej hej, hallå bloggen.

Känslor, vad ska man ha dom till?

ibland känns det som att man bara vill gräva ner sig. Inte för att det är något trubbel i paradiset, ni kan vara lugna, eller ni som läser kanske skulle njuta om det sket sig för mig. 
Men inte än så länge. 


Man är ju inte lika kär som man var när man var ung och dum. 

Det är mer tryggt nu. det kanske har med mig själv att göra också. 

Jag är mycket lugnare nu. haha eller, ja. jag vet inte vad det är, men jag är iaf inte lika dum i huvet som jag var förut. 

skönt. 


visserligen kan jag vara dum, men det finns ofta en anledning. 


nej, jag vet inte vad jag ska skriva längre. känns så värdelöst att blogga. 

kan slänga in lite musik ist 


 


Av Mikaela Hellström - 6 februari 2014 16:30

Men nu var jag här igen. Efter ett litet break. Har ni saknat mig? Jaaaa men det är väl klart ;)
Jul och nyår har passerat, skaffat något nyårslöfte som ni inte hållit?
Inte jag, jag lovar inte mer än vad jag kan hålla.
Alla som ska börja sitt nya liv. Jag säger å det.
Jag äter mer än innan, eller aah det ligger väl ganska jämt intill intaget under 2013. Känns sjukt att det är 2014 :O vårat år som min älskling säger!
Snart har jag och hjärtat varit tillsammans ett år! Och snart fyller vi år ^^
Mysigt!
Fått jobbat lite nu också, så nu håller vi tummarna att dom anställer lilla mig. Mickan- tha hamburgar flipper!
Alltid nåt :) man får vara glaa för det lilla!
Pengar som pengar!

Nu ska vi laga maaat! Haha fetton!
Hoppas det här gav nåt. Kanske skriver mer någon dag! Haaare!

http://open.spotify.com/track/40f9IDTMDpFf3CnTcPhY5F

Ovido - Quiz & Flashcards