Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Mikaela Hellström - 27 juni 2012 15:22

Haha jag blir alldeles lyrisk av att det är så pass många som läser min blogg! 

Men jag vet inte alls vad folk tycker om den, alla är ju olika.


Får ju kommentarer som är uppmuntrande. Det är faktiskt dels därför jag skriver blogg. Fast mest för min egna skull. Man måste faktiskt ventilera sig till allmänheten ibland. Så kanske folk förstår varför jag är som jag är.


Det är nog inge fel på mig egentligen. Fast det känns ofta som det.

Alla dessa sätt man ska vara på. Hur ska man leva då?
Tänka eller inte tänka. 

Jag tycker att jag är väldigt spontan för det mesta. Kan oxå vara en räddjävel ibland. 


Satt nyss och gjorde massa test på veckorevyns hemsida.

Hur sjuka test finns det inte då?

"Är du drömtjejen?"
"Är han intresserad?"
"Hur vild är du i sängen?"

Varför ska man göra tester för saker och ting? Det är bara att köra!

"Å. nu ska göra ett test å kolla om han är kär i mig"

Eller dom här snabla sex-testerna.


Känns det rätt så kör man. Med eller utan vibrator.


Sex. Det kan vara bland det roligaste att prata om.

Jag sexrelaterar alldeless för ofta. Helt sjukt faktiskt. (Jag tycker det är så roligt att höra hur andra ser på sex. Vissa älskar det och andra tycker det är pest. HUR kan man tycka att det är pest?)

Det är så kul när det blir en rejäl diskution eller folk berättar massa sjuka berättelser haha! 


Allting kan bli snusk. Jag kan till och med bli generad av mina egna tankar, hur kan man bli det?

Är det mitt undermedvetna som är sexgalen?

Det är ofta dom som inte nuppar allt för ofta som pratar om sex.

Inte för att det är någonting jag tänker skriva om, men jag lider inte om man säger så. 

Inte direkt oskuld heller.


Tänk om jag hade varit det. 

Vem skulle fått ta min oskuld då? 

Förmodligen jag själv. Eller en bra kompis som inte beter sig som en viking inför sina kompisar när han fått bestiga mig för första gången. 


Och Alla dessa sextips till oss tjejer. 

Hur du uppnår trippla orgasmer - Hur du uppnår klimax under sexet - Så ska du göra - Så ska du inte göra.

Jag gör testerna och sen garvar jag åt mina resultat. Mina svarsalternativ finns oftast inte ens. 


Varför ska tjejer ha en massa guidningar?

Varför inte utforska själv? Pilla lite här, naffsa lite där.

Det är lika bra att ni slutar läsa om ni tycker det är för mycket redan nu.



Jag vet att jag redan skrivit om det här redan, men va fan, släpp loss ordentligt. Va inte så fega. Tycker nån att du är för spejsad, fuck that! Då är den personen för insnöad på svensson sex.

Och gillar ni missionären så har ni inte testat så mycket. 


Killar ska vara glada om tjejer inte ligger som en plattfisk och stirrar upp i taket. Inte ett dugg närvarande. 

Det vet man ju själv. 

Om man tex har sex med en person som är full så kanske den inte har all kraft i världen. Det är inte kul att ligga med nån som inte verkar intresserad. 


Nej fy tusan. Tacka vet jag tjejer och killar som tar för sig. Annars är det ingen mening. 

Då kan man lika gärna pilla på sig själv och få ut mer av det. 

Ursäkta alla nasty detaljer ^^


Asså, självklart är det nice med michan ibland (missionären)

Men det är ju som att käka samma pizza varje dag, lägg till en krydda så är det som en ny ;)

Krydda till det i sängen. Det är mitt tips. Och till er tjejer. 

Ta på er själva. Killar går igång på tjejer som vågar. Typ pilla på dig själv när han kollar på. Skitsamma om det är pinsamt. Pilla i duschen. Då kommer du veta exakt vad du gillar. Utan tips från veckorevyn.


Kan du skita med öppen dörr så kan du pilla på dig själv när killen kollar på. 


Kan inte nån, en enstaka liten människa skicka en kommentar om hur ni ser på sex?

Eller är det bara jag som är en "sexdåre"? 

 

Ni kan vara anonyma om ni känner för det. Jag kan inte ens de här med ip-nummer. 

Skriv va fan ni vill.


Nu ska jag kika på tv ^^ 


   

Av Mikaela Hellström - 27 juni 2012 09:28

Jag har tappat all inspration. 


Kanske för att jag inte vaknat än, det är så svårt att kliva upp tidigare än 11 på mornarna. Jaa jag vet, jag är bortskämd med sömn, men det är jag värd. Eller, kanske inte. 

Att få sova är så underbart. 


Har nog aldrig varit mer tröttmössa än vad jag är nu. 

Kul att veta? Ja det tycker jag.


Har verkligen växt i mig själv på sistone. Men är oxå svagare än någonsin. 

Hur man ska vara, hur man inte ska vara, vad man får säga och inte säga, vilka man ska umgås med och inte. 

Varför ska det vara så svårt vissa gånger?


Nu när man har fattat vad allting handlar om, allting handlar om sin egna vinning.

Varför har jag blivit så snäll för? 

Jag gör aldrig saker för min egna vinning. Tycker liksom att det är roligare att ställa upp för andra. 

Verkar inte som att det uppskattas ändå. 

Bla bla. Bara massa klagomål från min sida nu för tiden. Jag är så tråkig. Jag känner det själv. 

Jag måste få läka nångång. Låt mig vara. 


Hon gör si, han gör så. 

Min mentor på kursen berätta igår att livet är inte svårt, det är lätt, bara man vet hur man ska göra.

Hur gör man då? För att det ska bli lätt?

Livet rullar på och jag springer efter och fattar ingenting.


Känner mig helt tappad för det mesta, alla vet vad det handlar om förutom jag, jag är inte smart. Bara på mitt egna sätt. Låt mig vara det då.

Det jag inte har en aning om är kanske inte så intressant för mig.

Jag är inte insatt i allting som man borde. 


Livet ska vara enkelt. Livet ska vara fyllt med insperation. Inte massa stress om hur man ska se ut eller hur man ska vara. 


Jag är ytlig, det har jag märkt nu. Alla som inte är som alla andra tycker jag är lite roliga. 

Jag klagar på folk som har fördommar, när det verkar som att jag är värst.


Kan man inte få vara som man är då?

Jag är pratig, jag skrattar åt allt, tar ingenting seriöst och jag lever verkligen inte som man ska. 


Nångång i livet kanske jag oxå blir den här tvättäkta svensken. Som äter tacos på fredagar och kollar på lets dance med chips från OLW, har två barn och äger den nyaste volvon. 

Men det känns inte som att jag kommer trivas i det livet. 


Klart som fan jag vill ha en familj, men jag känner verkligen inte att jag är i behov av barn, dom närmsta 10 åren. 

Vet jag inte vad jag vill i mitt liv så skulle det kännas fel att föda in ett barn mitt i allt. Det skulle säkert funka, men jag vill föda ett barn när jag lärt mig att älska mig själv. 

Självklart vill jag ha en liten bebis som är min, som jag har fått med en man jag älskar, som jag har varit tillsammans med i mer än 3 månader.


Allting känns så långt borta. Precis som min moral i hjärnan. 

Att bo i en stad där barn föds på löpande band är inte kul. Asså, visst det är väl kul för dom som verkligen planerat det.

Att barn föds in i en stad/värld där allting handlar om att hugga varandra i ryggen, supa och snacka skit. 

Jag vill att mitt barn ska vara tryggt och känna att allting inte handlar om intriger.


Hittar jag ingen som jag vill ha barn med, då är det inte meningen att jag ska ha barn heller, och då är det så. 


Jag hade hellre bott på 60-talet, då människor faktiskt älskade varandra. Där man inte hade möjlighet att smsa, chatta eller gå på krogen. 

Kärleken på den tiden är ett minne blott. Det känns inte som att folk älskar varandra längre. 


Hur vet jag det? Jo för allting handlar om svartsjuka, hur man stjäl varandras pojk/flickvänner. Hur jag måste nagla sig fast vid min kille för att ingen ska ha möjlighet att ta honom i från mig. 

Jag VET hur brudar fungerar. Visst, det finns hemska killar, men killar vet vad dom vill och för det mesta säger dom det, om det inte är en klängig brud som inte släpper honom.

En sån som mig. 

Men vadå, vill man ha någonting så får man ta för sig. 
AV DOM LEDIGA KILLARNA.

Det är liksom så. Varför ta någonting som en annan människa älskar? Det är bara sjuka människor som gör så.



Ja jag vet att man inte kan stoppa kärleken. 

MEN!

Hade jag träffat en kille som har tjej hade han aldrig varit intressant för mig, eller om jag visste att en tjej va kär i honom.

Jag ska inte sticka under stolen med att jag HAR varit svinig vissa gånger. Däremot har jag aldrig snott en annan tjejs kille. Mer går jag inte in på.

Men man är faktiskt 2 om saken oxå.

Dom få gånger det hänt har jag fått reda på det i efterhand och då har jag haft jätte ångest.

Man GÖR inte så. Och även fast jag inte känner tjejen i fråga så tycker jag ändå synd om henne. 

Hur hon tror det bästa om sin kille att han verkligen älskar henne och bara vill vara med henne.


SLUTA TÄNK SÅ FÖRBANNAT MIKAELA.


Varför kan inte alla tänka som jag gör? Inte alla gånger, då hade det inte slutat bra.


För det är så här, alla kan göra misstag och strula till det ordentligt. Men man lär sig oxå av sina misstag.


Blabla, Mikaela the moraltant är på G. 


Varför jag har så mycket tankar runt det här är för att jag insett att allting handlar inte om hur man ser ut längre. 

Det handlar om vad man har innanför pannbenet. Inte innanför trosorna. Eller hur lätt man slänger av sig dom. 

Vissa har ju inte ens trosor.


Jag har betett mig som skit, jag har skitigt fullständigt i vad folk säger om mig, men i efterhand kan jag bli besviken på mig själv. Hur jag verkligen har betett mig. Det är oxå så här, utan misstag så kan man inte heller veta vad som är rätt. 


Vi tjejer är lömska. Vi är smarta när vi vill. Men jag hyllar för det mesta killar.

Vadå? Jag är ärlig iaf. Jag säger inte att jag hatar tjejer, men är inte så mycket för deras spel. (Killar kan bete sig som skit dom oxå)
Jag säger inte att alla är så, jag har träffat många sköna tjejer. 

Dock har jag inte känt efter om dom är "sköna" eller inte.


Det är oxå en grej, hur många tror att jag är lesbisk eller bi. Men det tar vi en annan gång.

Nu ska jag äta frukost, MELOOOON! 

Japp, jag är galen i melon. 


I fall for you, ignored you, believed you and treated you


 

Det kallas humor

   

Kungliga bilen!

 

   

Tappad tjej.

Tjingeling!


Ovido - Quiz & Flashcards